سه شنبه ۲۷ شهریور ۰۳

نحوه عملکرد سنسور مپ و علائم خرابی آن چیست؟

مقالات قطعات یدکی خودرو های چینی

نحوه عملکرد سنسور مپ و علائم خرابی آن چیست؟

۲۰ بازديد

زمانی که پدال گاز را فشار می‌ دهید، هوای بیشتر به خودروی شما وارد می‌ خواهد شد. آنگاه سنسور فشار مطلق خودرو استارت به کار می‌ نماید که‌این گزینه در خودروهای توربوشارژر ساز و فعالیت متعدد‌ تری داراست.

لوازم یدکی چینی مشهد در یدکی حقی مشهد پیروزی


این مجموعه از خودروها در سنسور مپ و مینفولد خویش بغرنج‌ خیس فعالیت می‌نمایند. در غایت این ECU میباشد که می‌ داند چطور بایستی روزنه هوا و واحد سنجش هوای ورودی را در اختیار گرفتن نماید. به همین خیال فساد این قطعه نیز روی فساد تمام سیستم تاثیر می‌ گذارد. بدین ترتیب سفارش می‌کنیم با خرید قفل کامپیوتر ماشین از این قطعه پر ارزش در خودروی خویش حفظ کنید.

لوازم یدکی ماشین چینی مشهد

 

محل نصب سنسور مپ در خودرو
برای تحقیق ایرادات سنسور مپ، آغاز می بایست حالت مکانی آن در سیستم خودرو را حافظه گرفت. در صدر هم به‌این مسئله اشاره شد که مپ سنسور در مجرای ورودی هوا به موتور خودرو قرار می‌ گیرد و این با یک شلنگ به روزنه ورودی هوا در مینفولد خودرو قابلیت و امکان‌ پذیر میباشد. آن‌گاه ECU به آنالیز داده ها دریافتی از مپ سنسور پرداخته و روزنه ورود هوا را رئیس می‌نماید.

 


علائم فساد مپ سنسور کدامند؟
یکسری انگیزه اصلی سبب ساز وخیم شدن سنسور مپ می‌ خواهد شد که عبارت‌اند از:

وخیم شدن شمع‌ ها
شمع‌ ها از اساسی‌ ترین قسمت‌ های یک خودرو می‌باشند که رابطه مستقیمی با سنسور مپ دارا هستند. به طور طبیعی وقتی که سنسور به فساد در گیر گردد، شمع نیز نمی‌ تواند مانند قدیمی شغل نماید. جرقه زدن شمع‌ ها می بایست درتوان استاندارد و به اندازه باشد و با بیشتر یا این که کمتر شدن می بایست به آن تردید کرد. در صورتیکه که شمع موتور خودروی شما نیاز به بده بستان دارااست، سفارش میکنیم نسبت به خرید شمع خودرو با باکیفیت مبادرت کنید.

تصادف شدید
متاسفانه پس از تصادف ممکن میباشد سنسور مپ و بخش اعظمی از اجزای مهم خودرو وخیم شوند. بدین ترتیب می بایست برای تعمیر یا این که بده بستان هرکدام از این قطعات مبادرت کرد.

چگونگی زیر سوخت
در حالتی که سوخت چگونگی قابل قبولی نداشته باشد، سنسور هم در ارسال داده ها به کامپیوتر ضعیف فعالیت می‌ نماید. پس با مشاهده چگونگی خیر چندان مناسب سوخت، خیلی سریع نسبت به رفع آن مبادرت فرمائید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.