یکشنبه ۱۸ شهریور ۰۳

شلنگ بخاری در خودرو چه کاربردی دارد؟

مقالات قطعات یدکی خودرو های چینی

شلنگ بخاری در خودرو چه کاربردی دارد؟

۷ بازديد

شیلنگ های بخاری برای جابجایی حرارت مازاد به صورت مایع خنک کننده موتور از موتور به هسته بخاری استعمال میشود.

لوازم یدکی ماشین چینی در یدکی حقی مشهد پیروزی

زمانی که مایع خنک کننده موتور گرم گردیده به هسته هیتر میرسد، از روش لوله های خرد باطن هسته بخاری تکان می نماید.در ماه های سرد فصل‌زمستان، سیستم گرمایشی شما می بایست به صحت فعالیت نماید.

لوازم یدکی چینی

یکی قسمت های حیاتی سیستم گرمایش وسیله نقلیه شما، شیلنگ های بخاری آن میباشد. وقتی که مایع خنک کننده موتور گرم گردیده به هسته هیتر می‌رسد، از روش لوله های خرد درون هسته بخاری تکان می نماید. آن گاه، رشته بخاری روی لوله ها می دمد و هوای گرم را از روش روزنه های گرمایش به باطن وسیله نقلیه شما می فرستد. آنگاه شیلنگ های بخاری، مایع خنک کننده موتور گرم گردیده را از هسته بخاری بیرون کرده و به موتور برمی گرداند.


سیستم گرمایش خودرو از سیستم خنک کننده موتور خودرو شغل می نماید. در هنگام کار موتور خودرو گرما ایجاد می‌گردد که برای در دست گرفتن دمای موتور نیاز به بیرون کردن گرما داخل موتور است.محل قرار گیری شلنگ بخاری در میان موتور خودرو و رادیاتور بخاری است که آب و مایع سیستم خنک کننده را به رادیاتور بخاری منتقل می نماید و از این طرز سبب جابجایی مایعات خنک کننده میگردد. همینطور شلنگ بخاری از کالا لاستیک ایجاد شده است.

بدلیل جابجایی مایع گرم بوسیله شلنگ بخاری، ما یحتاج از که از لاستیک مقاوم در قبال گرما و فشار در ایجاد کرد شلنگ استعمال شود.راه‌حل هایی برای ارتقاء ارتفاع قدمت شلنگ بخاری وجود داراست که مهم‌ترین آن می شود به به کار گیری از مایع رادیاتور (ضدجوش و ضد یخ) استاندارد اشاره نمود.همینطور در شکل ردوبدل شلنگ بخاری مایحتاج میباشد که سطح مایع خنک کننده در سیستم خنک کننده سنجیده شود تا در شکل نیاز به آن اضافه کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.