شنبه ۰۵ آبان ۰۳

آیا می دانستید که چراغ‌های بسیار روشن باعث تصادف می‌شوند؟

۱ بازديد

بعد از ۷ سال عملکرد و عملکرد کمپین‌های متعدد در قضیه ایمنی، سرنوشت کشورهای اروپایی را ناچار کردند تا لامپ‌های جلوی بسیار پر‌نور خودروها را به مراد خطرناک بودن آنها آیتم پژوهش قرار دهند. لوازم یدکی برلیانس حتماً کلیه ما اذیت شدن بوسیله لامپ‌های پرنور خودروی روبرویی یا این که پشتی را تجارب کرده‌ایم. بعضا از جدیدترین خودروها که دارنده تکنولوژی توسعه یافته زنون یا این که LED میباشند فروغ و روشنایی بسیار متعددی را ساطع می‌نمایند که همین فرمان سبب ساز ساخت و ساز خطراتی میشود.

تیم United Nations Working در ادامه شکایات رو به رویش همگانی از این موضوع استارت به پررنگ کردن آن کرده و کمپینی را در سال ۲۰۱۱ به شیوه انداختند.

یکی‌از نظرسنجی‌های صورت گرفته نماد می دهد ۶۵ درصد عموم به‌طور معمول به لامپ‌های جلوی خودروهای روبرویی خیره میگردند و ۱۵ درصد نیز اذعان کرده‌اند در مواجه شدن با این حالت موقعیت خطرناکی را تجارب کرده‌اند. اکثر اشخاص می گویند رجوع بصیرت بی نقص آنان تا ۵ ثانیه ارتفاع می کشد و در صورتی‌که در این‌حالت سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت داشته باشید یعنی مسافتی ۱۳۴ متری را سوای دیدن جاده طی می کنید.


لامپ‌های جلوی تازه پرنورتر و سفیدتر می گردند و خیر صرفا نوروفروغ بیشتری را به جاده می‌تابانند بلکه فروغ ساطع گردیده طبیعی‌خیس بوده و برای دیده راننده شدت کمتری دارا‌هستند؛ ولی خب این عملکرد‌ها برای رانندگان کافی نبوده چون ۶۸ درصد عموم می گویند در تشخیص بعد ها و وضعیت خودروی روبرویی به خلل می خورند چون لامپ‌های جلوی آن بسیار پرنور میباشد.

کلیه خودروهای فروخته گردیده در بریتانیا دارنده لامپ‌هایی می باشند که از استانداردهای کنونی اتحادیه اروپا تبعیت می‌نمایند ولی فعالان این زمینه میخواهند استانداردهای جدیدی احوال شوند. یکی‌از فعالان این حوزه می گوید:

اگرچه طبق مقررات جانور لامپ‌های جلوی خودروها استانداردهای یکسانی را پاس می‌نمایند البته رانندگانی که در شب تردد می‌نمایند تجارب بسیار متفاوتی داشته و بخش اعظمی از آنان میگوید روشنایی ساطع گردیده از خودروهای امروزی بسیار پر‌نور می باشند. ما پیرو بهبود کارایی‌های خویش برای تغییر‌و تحول این موقعیت هستیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.