شاید چرخه NEDC هنوز در برخی از کشورهای دنیا آیتم به کارگیری باشد البته اختلاف خروجی این امتحان با حالت استعمال حقیقی و واقعی از خودروها قادر است تا مقدار عجیب ۴۰ درصد تضاد و مغایرت داشته باشد.
به همین عامل امتحان NEDC در کشورهای تراز نخستین منسوخ اعلام گردیده و به هیچ وجه بها تحقیق ندارد.
چرخه چینی CLTC اسکن ناقص و ملایمتری از WLTP اروپا میباشد برای این که خودروسازان چینی بتوانند کمبودها و اختلالهای کارایی خودروهای خویش را در پوسته یک سیستم استاندارد، نهفته نمایند. ملایم بودن بیشتراز حد نحوه اجرای امتحان CLTC بارها گزینه عیب گیری قرار گرفته میباشد و فیض این امتحان میان ۱۵ تا ۲۵ درصد خوشبینانهخیس از امتحان WLTP اروپا میباشد. به همین عامل کشورهای تراز اولین که تولیدها چینی را به خاک خویش وارد مینمایند، یکیاز دو امتحان WLTP یا این که EPA را بر روی آنان انجام کرده تا تقریب ظریفتری از راندمان خودرو متبوع در حالت حقیقی وواقعی رانندگی روزانه داشته باشند.
پس فقط دو امتحان دارای اعتبار و میان المللی WLTP اتحادیه اروپا و EPA ایالات متحده باقی می ماند. امتحان WLTP خیر تنها در مجموعه کشور ها اروپا، بلکه در اکثری دیگر از نقاط عالم کاربرد دارااست و از این رو به کار گیری دربین المللی آن فراوانخیس از EPA میباشد که صرفا در آمریکای شمالی به کارگیری می گردد. با این اکنون هیچ یک از این دو امتحان مطلق و ظریف وجود ندارد. تفاوت در آن میباشد که خروجی ارقام اعلام گردیده از امتحان WLTP نزدیک به ۲۳ درصد خوشبینانهخیس از وضعیت حقیقی وواقعی و خروجی امتحان EPA به جهت داشتن طاقت فرساگیریهای بیشتر موازی با حدود ۱۱ درصد بدبینانهخیس میباشد.
- ۰ ۰
- ۰ نظر