درک کردن این طریق کارایی بر روی شعور عالی انگیزه فساد خودرو در هنگام عکس العمل به معضلاتی به عنوان مثال عدم گرم کردن آن اثر متعددی دارااست.
پس عالی میباشد یک توضیح مختصر و اجمالی را درباره این قضیه داشته باشیم.
سیلندر یک محیط استوانه ای صورت توخالی میباشد که بوسیله پیستون مالامال گردیدهاست. فضای در میان سیلندر و پیستون بسیار نادر و در حدی میباشد که حتی هوا نیز قابلیت عبور از آن را ندارد. هر توشه احتراقی که در اتومبیل فیس میدهد، مستلزم ۴ توشه تکان پیستون باطن هر سیلندر میباشد:
با کم شدن پیستون هوا و سوخت فشرده گردیده به باطن سیلندر کشیده میگردند.
با بالا رفتن پیستون این هوا و سوخت فشرده گردیده و منجر تولید جرقه در شمع میشوند.
نیرو و اقتدار جرقه شمع منجر به ذیل راندن پیستون میگردد.
پیستون درین مرحله که واپسین مرحله نیز به حساب میآید به سمت بالا جنبش کرده و دود ناشی از سوختن بنزین یا این که هر سوخت دیگری را بیرون می نماید.
- ۰ ۰
- ۰ نظر