اشتباهات پس از ردوبدل واشر سرسیلندر عبارتند از:
گرمای بیش تر از حد موتور
بعداز بده بستان واشر سرسیلندر ماشین آغاز می بایست ماشین را پرنور نمائید و بعد از آن اذن دهید در وضعیت درجا عمل نماید تا ملاحظه کنید آیا آمپر ماشین بیشتراز حد بالا می رود یا این که نه.
برهان پرنور گذاشتن ماشین این میباشد که معمولاً همه گیرترین خلل بعداز ردوبدل واشر سرسیلندر ماشین، گرم شدن بیشتراز حد موتور میباشد.
انگیزه اساسی این دستور وجود هوا در سیستم خنک کننده ماشین میباشد. هنگام بده بستان واشر سرسیلندر می بایست تک تک سیستم خنک کننده ماشین تخلیه خواهد شد و بعد از آن این سیستم با مایع خنک کننده نو شارژ گردد. اینکار سبب ورود هوا به سیستم خنک کننده و در فیض داغ شدن بیش تر از حد موتور میشود که توصیه میشود در اسرع وقت هواگیری سیستم خنک کننده را اعمال دهید و همینطور ترموستات و سنسور دمای مایع خنک کننده را رسیدگی نمایید تا در شکل فساد آنهارا ردوبدل نمائید.
ادغام مایع خنک کننده با روغن موتور
ترکیب مایع خنک کننده با روغن موتور که اصطلاحاً آب و روغن قاطی کردن نامیده میشود یک کدام از اشتباهات بعداز بده بستان واشر سرسیلندر است. ولی آیا میدانید خواسته از آب و روغن قاطی کردن ماشین چیست و چرا این واقعه بعداز ردوبدل واشر سرسیلندر می افتد. ادغام شدن مایع خنک کننده با روغن موتور نشانه اساسی سوختن واشر سرسیلندر میباشد. سرسیلندر و واشر سرسیلندر دارنده گذرگاههایی برای مایع خنک کننده و روغن میباشند و در شکل فساد واشر سرسیلندر، مایع خنک کننده به مجرای روغن موتور می رود و یا این که به محیط احتراق می رود. ولی چرا پس از بده بستان واشر سرسیلندر این حادثه می افتد؟ برهان مهم نصب غلط واشر سرسیلندر میباشد.
- ۰ ۰
- ۰ نظر