برای تعمیر خلل عمل نکردن رشته ماشین، بایستی با تحقیق فیوزها استارت فرمایید. همینطور می بایست مطمئن گردید که سطح مایع خنک کننده در مدت قابل قبولی جایدارد. بعد از آن می بایست کدهای اشتباه را با دستگاه دیاگ بخوانید و سیم ها را با مولتی متر اندازه گیری فرمائید.
در پی داده ها ظریف تری درباره ی شیوه تعمیر رشته رادیاتور که فعالیت نمی نماید اورده شده میباشد:
فیوزها را تحقیق فرمائید
زمانی حرفه رادیاتور ماشین شما نمی چرخد اولی کاری که می بایست اجرا دهید این میباشد که فیوزها را تحقیق نمائید. یک فیوز والا برای خویش رشته وجود داراست که میان ۳۰ تا ۵۰ آمپر خواهد بود. برای کشف کردن جای ظریف آن مایحتاج میباشد که به دفترچه راهنما ماشین خویش رجوع کنید. همینطور یک یا این که یک سری فیوز کوچکتر برای ماژول در دست گرفتن حرفه ماشین یا این که رله در اکثر سبک های خودرو وجود خواهد داشت که ما یحتاج اینها را نیز رسیدگی فرمائید. در حالتیکه مشاهده کردی کهاین فیوزها سوخته اند، آنها را ردوبدل فرمائید.
سطح مایع خنک کننده را رسیدگی نمائید
مرحله آینده که می بایست اجرا دهید این میباشد که سطح مایع خنک کننده را تحقیق نمایید. در صورتیکه مایع خنک کننده نادر باشد، میتواند ایرادات مختلفی را برای حرفه رادیاتور ساختوساز نماید.
درپوش مخزن را گشوده نمائید و در مخزن نشانه حداکثر و حداق وجود داراست. قابل ذکر میباشد مطمئن گردید موتور سرد میباشد و در مخزن را با تمرکز گشوده میکنید. حال مخزن را با مایع خنک کننده مالامال نمائید.
سنسور دمای مایع خنک کننده را از برق بکشید
رویه دیگر برای گزینش اینکه آیا سنسور دمای مایع خنک کننده انگیزه شغل نکردن حرفه ماشین میباشد، از برق کشیدن این سنسور میباشد. در اکثر سبک های خودرو، رشته رادیاتور می بایست وقتی پرنور گردد که سنسور دمای مایع خنک کننده انقطاع گردیده و خودرو در حالا عمل میباشد.
البته برای اینکار بایستی دریابید که کدام یک از سنسورهای دمای مایع خنک کننده حرفه رادیاتور را در اختیار گرفتن می نماید، چون ممکن میباشد یک سنسور غیروابسته برای ماژول در دست گرفتن موتور و در اختیار گرفتن رشته رادیاتور وجود داشته باشد. همینطور، جدا کردن سنسور دمای مایع خنک کننده ماژول در اختیار گرفتن ممکن میباشد سبب ساز به پرنور شدن لامپ محاسبه روی برگه کیلومتر شما خواهد شد.
- ۰ ۰
- ۰ نظر